Vandebron viert verjaardag middels opvallende 24 uurs-marathon

Medewerkers bedanken etmaal lang klanten op ludieke wijze

Amsterdam, 6 april 2018 - Vandebron bestaat dit weekend vier jaar. In het kader van deze mijlpaal gaat het energiebedrijf 24 uur lang live om haar klanten persoonlijk te bedanken. De livestream is via YouTube te volgen. Op maandagochtend trappen de oprichters de ‘bedankmarathon’ af. Daarna nemen medewerkers het stokje over en gaan ze tot de volgende ochtend door met klanten in het zonnetje zetten. Middels de unieke actie wil Vandebron haar klanten prijzen voor hun bijdrage aan de missie de Nederlandse energievoorziening te verduurzamen.

Mart Vonk, Head of Brand: “Vandebron is harder gegroeid dan we hadden durven dromen toen de eerste klant werd ingeschreven, nu vier jaar geleden. We werken keihard om onze impact op de energietransitie te vergroten, samen met onze producenten en klanten. We moeten en willen nog veel meters maken, maar af en toe is het goed om stil te staan bij wat al bereikt is. We zijn heel blij dat al zoveel mensen de keuze hebben gemaakt voor groene energie. Dat verdient een feestje!”

De marathon wordt maandag 9 april op feestelijke wijze afgetrapt door de oprichters van Vandebron. Om 9:00 uur start een livestream via het YouTube-kanaal van Vandebron, die doorlopend uitgezonden wordt tot de volgende ochtend 09:00 uur. In totaal gaat een team van zo’n vijftig medewerkers meewerken aan de ambitieuze marathon.